زیباترین آرزو

قشنگم خیلی دوستت دارم

1391/4/25 4:34
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم، احوال نی نی ناز من چطوره؟  لبخند

مامانی این چند روزه اینترنتمون قطع شده بود واسه همین نتونستم بیام و برات بنویسم آخ

خیلی خیلی دلم واست تنگ شده بود

اینجا کلی خبره کاشکی بودی و همه چیز رو با هم تجربه میکردیم

جونم واست بگه چند وقت پیش یه خبر خوب بهمون رسید

همه میگن مثله معجزه میمونه من هم همین رو میگم

 خدا جونم خیلی خیلی دوستت دارم

عزیز دلم یه وقت از لطف و رحمت خدای مهربون ناامید نشیا

خدا خیلی خوبه و از رگ گردن به هممون نزدیک تره

راستی عزیز دل مامانی، شما که اینقدر پاک و معصومی واسه همه ما دعا کن

واسه خودت هم یه عالمه دعا کن عسلم ، ما هم واسه شما دعا میکنیم

راستی اگه کارهای بابایی عزیز سبک تر بشه ممکنه چند روز دیگه بریم مسافرت

من و بابایی حسابی اهل مسافرتیم ولی کار  زیاده و وقت کم،  واسه همین تا یه موقعیتی پبش میاد سریع ازش استفاده میکنیم و میریم سفر

حتما شما هم وقتی بیای حسابی اهل گردش میشی و کلی کیف میکنی چشمک

گل خوشگلم حسابی مواظب خودت باش، خیلی دوستت دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیلین
26 تیر 91 11:01
سلام عزیزم! امیدوارم هر چه زودتر مامان بشی. ما هم شمارو لینک کردیم تا ببینیم کی نی نی تون به دنیا میاد و همه رو خوشحال میکنه.

سلام مامان آیلین جون، مرسی عزیزم.

مامان نفس طلایی
4 مرداد 91 13:20
همیشه به سفر

مرسی عزیزم.

الهه مامان روشا جون
4 مرداد 91 17:07
آرام جون ایشالا اگه رفتید مسافرت بهتون خوش بگذره.


سلام الهه جون، مرسی عزیزم.