زیباترین آرزو

دلتنگی مامانی

1391/4/31 12:43
924 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفس مامان، خوبی گل خوشگلم

حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قران کریم بر همه عزیزان و شما کوچولوی عزیزم مبارک باشه

عزیز دلم امروز دلم خیلی گرفته آخه بابایی خوب و مهربون رفته مأموریت

من هم دلم خیلی برای بابایی تنگ شده گریه

عزیزم من و شما خیلی خیلی بابایی رو دوست داریم بابایی هم واسه رفاه ما از هیچ کاری دریغ نمی کنه

مرسی بابایی که اینقدر خوب و مهربونی فقط لطفاً زود زود برگرد پیشمون، ما دلمون واست یه ذره شده

قلب بابایی مهربون ، دوستت داریم یه عالمه قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سارا
4 مرداد 91 10:53
سلام عزیزم.خوبی؟ممنون که بهم سر زدی.انشا الله که نی نی کوچولوی شما هم زودتر بیاد پیشت عزیزم

سلام سارا جون، مرسی عزیزم.

مامان نفس طلایی
4 مرداد 91 13:18
سلام عزیزم ممنونم بهم سر زدی ...
طاعات و عبادات قبول
انشالله بابایی هم زودی میاد پیشت

سلام مامان نفس طلایی جون، نماز و روزه و طاعات و عبادات شما هم قبول، ممنون از لطفت عزیزم.
درسا کوچولو و مامان
4 مرداد 91 13:27
سلام مامان خوشبخت آینده ...
یادش بخیر من از وقتی عقد کردیم مث شما طاقت نداشتم تا نی نی بیاد و براش وب بسازم و حرفهامو بنویسم همون موقع یه وب ساختم و خاطراتم و حرفهایی که براش داشتم را توش نوشتم کار خوبی کردی عزیزم حتما نی نی وقتی بیاد کلی ذوق می کنه که انقدر به فکرشی


سلام مامان درسا جون، مرسی عزیزم.
ناهید
4 مرداد 91 13:51
سلام آرام جان ممنون از اینکه دلداری دادی.امیدم به خداست.

سلام ناهید جون، عزیزم دوست دارم همیشه شاد باشی و امیدوار.

الهه مامان روشا جون
4 مرداد 91 17:10
سلام آرام جون.ماه مبارک رمضان رو به شما و خونواده ی مترمتون تبریک می گم.ما و از دعای خیرتون فراموش نکنید.

سلام الهه جون، مرسی عزیزم، محتاجیم به دعا.

مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 13:18
سارا
5 مرداد 91 13:24
سلام عزیزم.خوشحالم کردی
درسا کوچولو و مامان
5 مرداد 91 15:50
سلام ممنون از اینکه مرا را لینک کردین شما هم به جمع دوستامون اضافه شدین به امید خوندن خاطرات روزهای انتظار شما وقتی نی نی میاد تو شکمتون ایشالا.

سلام مامان درسا جون، مرسی عزیزم.

مامان کیارش
7 مرداد 91 13:06
سلام عزیزم ممنون که سر زدین شما هم لینک شدین


سلام مامان کیارش جون، مرسی عزیزم.