زیباترین آرزو

فکرهای مثبت

1391/5/6 6:09
810 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل خوشگل خودم، خوبی عزیز دل مامانی لبخند

من هم خوبه خوبم، بابایی مهربون هم از مأموریت برگشته و حالش مثله من خوبه خوبه قلب

خدای مهربون شکرت

مامانی اگه همیشه سعی کنی مثبت فکر کنی

 آسمون، ماه، خورشید، ستاره ها، درخت ها و کلاً همه چیز تو دنیا 

به نظرت خوشگل تر و دوست داشتنی تر میشه

پس نتیجه میگیریم

 زندگی قشنگ تر میشه چشمک

پس عسلم یک ورود ممنوع بزرگ تو ذهنت برای فکرهایی که مثبت نیستند داشته باش

مامانی وقتی بدنیا بیای و بزرگ بشی این چیزها رو خوب یاد میگیری

ولی نمی دونم چرا به دنیا نیومده دوست دارم همه چیز رو بهت یاد بدم جیگرم

دوستت دارم کوچولوی دوست داشتنی مهربونم ماچ

 

یعنی با کفه کفش اندازم میشه!!!؟  فکر کنم دیگه تنهایی نرم خرید بهتره! نیشخند چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سارا
6 مرداد 91 14:09
سلام عزیزم.خداروشکر بابایی اومد از تنهایی در اومدی


سلام سارا جون، ممنون عزیزم.
الهه مامان روشا جون
6 مرداد 91 14:10
خدا رو شکر که آقای شوهر به سلامتی برگشن.
میدونی آرام جون چرا نی نی نیومده رو دوست داری ؟چون از خون خودته .ثمره و میوه ی زندگیت.فرشته ی آسمونی.مگه میشه همچین کسی رو دوست نداشت؟؟؟


سلام الهه جون، کاملاً درست میگی، مرسی عزیزم.
مامان نفس طلایی
6 مرداد 91 14:35
چشمت روشن بابایی امده .... عالی فکر مثبت


مرسی مامان نفس طلایی جون.
مامان رادمهر
6 مرداد 91 14:46
به سلامتی که همسرت برگشته.منم مثل شما هروقت از شوهرم دور میشم دپرس میشم.نمیدونم اینقدر وابستگی خوبه یا نه.ایشالا خدا یه نینی ناز و سالم و صالح بهتون بده

مرسی مامان رادمهر جون.

مامان گلها
6 مرداد 91 22:49
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال میشیم به وبلاگ گلهای زندگی سری بزنین


سلام، مرسی عزیزم، حتماً میام وبلاگتون رو می بینم.

مامان گلها
7 مرداد 91 13:44
سلام.با اجازه لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی باشیم@};


سلام، مرسی عزیزم.
مامان نفس طلایی
7 مرداد 91 13:56
مرسی امدی پیشم
گلهای زندگی
7 مرداد 91 19:09
مرسی خاله آرام
مامان اميرسام خان گل
8 مرداد 91 8:51
آخي منتظر مسافر كوچولوتي
انشاءاله به سلامتي فارغ مي شي و نازنازيت صيحيح و سالم به دنيا مي آيد
قدر اين روزها رو بدون گلم.


مرسی عزیزم ولی ما هنوز نی نی نداریم، انشاا... هر وقت همه چیز آماده اومدنش بشه، عزیز دلمون زودی بیاد تو بغلمون.

مامان ریحان جیگر
11 مرداد 91 15:59
ممنون که به من سر زدی. آفرین که اینقدر مثبت اندیشی
مامان کیارش
17 مرداد 91 13:53