زیباترین آرزو

خدا جونم خیلی دوستت دارم

1391/4/12 5:02
1,167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نفسم، خوبی مامانی؟

امروز میخوام یکم با خدای مهربون صحبت کنم باشه عسلم؟

سلام خدا جونم، سلام خدای مهربونم

خدا جووووونم خیلی خیلی دوستت دارم، خیلی احساس آرامش می کنم که تو هر زمانی و همه جا پیشمی

آرزومه که همیشه از دستم راضی باشی

خدایا شکرت که یک عالمه نعمت های قشنگ بهمون دادی

اونقدر نعمت هات زیادن که هر چقدر هم شکر کنیم بازم کمه

خدای خوبم همه عزیزام رو بهت میسپارم، خواهش می کنم مواظبشون باش

خدای مهربونم خواهش میکنم مواظب همه بیمارها هم باش تا  زود زود خوب بشن

خدای عزیزم  لطفاً مواظب همه نی نی هایی که به دنیا اومدن و اونهایی که هنوز به دنیا نیومدن هم باش

خدای دوست داشتنی من ، حتماً میدونی که چه حس قشنگیه که آدم همیشه یکی رو داشته باشه که بتونه تو هر شرایطی بهش پناه ببره و احساس آرامش کنه،حتی اونهایی که فکر می کنن هیچ کس رو تو دنیا ندارن یا هیچکس دوستشون نداره، مرسی که بهمون پناه میدی

خدای خوبم دلم میخواد یه عالمه باهات حرف بزنم ...

خدا جونم منو به حال خودم رها نکن، اگه میشه مواظب من هم باش

دوستت دارم   دوستت دارم   دوستت دارم   دوستت دارم

                                                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آمیتیس
12 تیر 91 10:39
سلام آرام جون. ممنون که بهمون سر زدین. انشاا... خدا یه نی نی صحیح و سالم بهتون بده و شما رو برای نی نی تون حفظ کنه


سلام مامان آمیتیس جون، مرسی عزیزم لطف دارید.




الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 0:46
سلام دوست عزیز.دخترم روشا تو مسابقه نی نی خانه دار شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدین.
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
حتما آدرس وبلاگتون رو بذارین که رای ثبت شه.سه شنبه آخرین روزه.


سلام عزیزم، امیدوارم موفق باشید







الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 2:11
سلام آرام جون مرسی که به وبلاگم سر زدی.تونستی به روشا رای بدی؟

سلام الهه جون، برات پیغام گذاشتم عزیزم.

الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 23:59
راستی در خواست دوستیمون تو نی نی گپ تایید کن


تایید کردم عزیزم
مامان نفس طلایی
4 مرداد 91 13:22
خدا جون ممنون